Padėkite mums tobulėti
Padėkite mums tobulėti
Kaip ir kur kreiptis
Į Lietuvos atstovybę/ konsulinę įstaigą galima kreiptis šiais būdais:
- Atstovybės/ konsulinės įstaigos kontaktų skiltyje nurodytu telefonu arba el. paštu
- Interneto svetainėje „E. Pilietis” (https://epilietis.lrv.lt/)
- Per E. pristatymo sistemą (ePristatymas.lt)
Konsulinių pareigūnų sprendimų apskundimo tvarka
Konsulinių pareigūnų sprendimai skundžiami bendra tvarka: vadovaujantis 1999 m. birželio 17 d. Lietuvos Respublikos Viešojo administravimo įstatymo Nr. VIII-1234 2 str. 15 dalimi, skundas – asmens rašytinis kreipimasis į viešojo administravimo subjektą, kuriame nurodoma, kad yra pažeistos jo ar kito asmens teisės ar teisėti interesai, ir prašoma juos apginti. Vadovaujantis 3 str. 8 dalimi, skundas pateikiamas atitinkamai konsulinei įstaigai arba tiesiogiai Užsienio reikalų ministerijai.
Skundai nagrinėjami įstatymo 14 str. ir Trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka, sprendimai dėl skundų priimami per 20 darbo dienų. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą skundo išnagrinėti nepavyksta, terminas gali būti pratęsiamas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Asmeniui apie termino pratęsimą per 2 darbo dienas pranešama raštu ir nurodomos pratęsimo priežastys.
Lietuvos administracinių ginčų komisijos Vilniuje adresas: A. Goštauto g.12, 01108 Vilnius: Kontaktai - Lietuvos administracinių ginčų komisija.
Prašymų ir skundų teikimas
Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys aptarnaujami vadovaujantis:
- Viešojo administravimo įstatymu
- Prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis
- Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymu.
Prašymas ar skundas raštu turi būti valstybine lietuvių kalba arba teikiamas kartu su vertimu į valstybinę kalbą, įskaitomas ir pasirašytas. Prašyme ar skunde raštu turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė (jei kreipiasi fizinis asmuo) ar įstaigos pavadinimas (jei kreipiamasi juridinio asmens vardu), adresas ar kiti kontaktiniai ryšio duomenys; nurodyta, kokiu būdu asmuo pageidauja gauti atsakymą.
Elektroninėmis ryšių priemonėmis teikiamas prašymas turi būti pasirašytos skaitmeninės kopijos formos arba pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu.